018-032/2025 Urad Republike Slovenije za nadzor
Številka: 018-032/2025-4Datum sprejema: 18. 4. 2025
Sklep
Državna revizijska komisija za revizijo postopkov oddaje javnih naročil (v nadaljevanju: Državna revizijska komisija) je na podlagi 18. člena Zakona o pravnem varstvu v postopkih javnega naročanja (Uradni list RS, št. 43/2011, s sprem.; v nadaljevanju: ZPVPJN) v senatu Aleksandra Petrovčiča kot predsednika senata ter Marka Medveda in Igorja Luzarja kot članov senata, v postopku pravnega varstva pri oddaji javnega naročila »Dobava in montaža kuhinjske opreme ter izvedba prezračevanja in klimatizacije kuhinje v okviru novogradnje objekta Bolnišnice za otroke Šentvid pri Stični«, na podlagi zahtevka za revizijo vlagatelja KAZA SISTEMI storitve d.o.o., Trpinčeva ulica 37A, Ljubljana, ki ga po pooblastilu zastopa Odvetniška družba Potočnik in Prebil o.p., d.o.o., Ajdovščina 4, Ljubljana (v nadaljevanju: vlagatelj), zoper ravnanje naročnika Urad Republike Slovenije za nadzor, kakovost in investicije v zdravstvu, Ulica Ambrožiča Novljana 7, Ljubljana (v nadaljevanju: naročnik) dne 18. 4. 2025
odločila:
Revizijski postopek postopka oddaje javnega naročila »Dobava in montaža kuhinjske opreme ter izvedba prezračevanja in klimatizacije kuhinje v okviru novogradnje objekta Bolnišnice za otroke Šentvid pri Stični«, se ustavi.
Obrazložitev:
Obvestilo o naročilu male vrednosti je bilo 12. 11. 2024 objavljeno na Portalu javnih naročil, pod št. objave JN008144/2024-SL1/01, s tremi popravki.
Naročnik je 24. 3. 2025 na Portalu javnih naročil objavil »Odločitev o neoddaji javnega naročila«, št. 4110-65/2023-2718-17, s katero je odločil, da se javno naročilo ne odda.
Vlagatelj je 3. 4. 2025 pravočasno vložil zahtevek za revizijo, s katerim predlaga, naj se zahtevku za revizijo ugodi, razveljavi odločitev o neoddaji javnega naročila ter se mu povrne priglašene stroške pravnega varstva.
Naročnik je zahtevek za revizijo s sklepom z dne 15. 4. 2025 zavrnil kot neutemeljenega.
Naročnik je Državni revizijski komisiji 17. 4. 2025 odstopil dokumentacijo o postopku oddaje javnega naročila in dokumentacijo o predrevizijskem postopku.
Vlagatelj je z vlogama z dne 17. 4. 2025 umaknil zahtevek za revizijo in zahteval povračilo polovice vplačane takse.
ZPVPJN v tretjem odstavku 18. člena določa, da Državna revizijska komisija v primeru, kadar vlagatelj zahtevek za revizijo umakne, v treh delovnih dneh od prejema umika zahtevka izda sklep o ustavitvi revizijskega postopka, če še ni sprejela odločitve iz tretjega ali četrtega odstavka 31. člena ali prvega odstavka 39. člena ZPVPJN. Če je Državna revizijska komisija že odločila o zahtevku za revizijo, se umik zahtevka šteje za brezpredmeten.
Ker je vlagatelj zahtevek za revizijo umaknil pred sprejemom odločitve Državne revizijske komisije iz tretjega ali četrtega odstavka 31. člena ali prvega odstavka 39. člena ZPVPJN, je Državna revizijska komisija revizijski postopek postopka oddaje konkretnega javnega naročila na podlagi tretjega odstavka 18. člena ZPVPJN ustavila.
Državna revizijska komisija bo o vlagateljevi zahtevi za vračilo polovice plačane takse odločila v skladu z določili 72. člena ZPVPJN.
S tem je odločitev Državne revizijske komisije utemeljena.
Pravni pouk:
Upravni spor zoper to odločitev ni dovoljen.
Predsednik senata:
Aleksander Petrovčič, univ. dipl. ekon.,
član Državne revizijske komisije
Vročiti:
- vlagatelj po pooblaščencu,
- naročnik,
- RS MJU.
V vednost:
- finančno-računovodska služba Državne revizijske komisije, tu.
Vložiti:
- v spis zadeve, tu.