018-033/2025 Občina Hrpelje – Kozina
Številka: 018-033/2025-3Datum sprejema: 18. 4. 2025
Sklep
Državna revizijska komisija za revizijo postopkov oddaje javnih naročil (v nadaljevanju: Državna revizijska komisija) je na podlagi 18. člena Zakona o pravnem varstvu v postopkih javnega naročanja (Uradni list RS, št. 43/2011 s sprem.; v nadaljevanju: ZPVPJN) v senatu Andraža Žvana kot predsednika senata ter Sama Červeka in Marka Medveda kot članov senata v postopku pravnega varstva pri oddaji javnega naročila »Ureditev platoja in Mestnega trga«, na podlagi zahtevka za revizijo vlagatelja PLAN INVEST GRADNJE d.o.o., Ulica 15. maja 24, Koper - Capodistria (v nadaljevanju: vlagatelj), zoper ravnanje naročnika Občina Hrpelje – Kozina, Reška cesta 14, Kozina (v nadaljevanju: naročnik) dne 18. 4. 2025
odločila:
Revizijski postopek postopka oddaje javnega naročila »Ureditev platoja in Mestnega trga«, voden na podlagi vlagateljevega zahtevka za revizijo z dne 7. 4. 2025, se ustavi.
Obrazložitev:
Obvestilo o naročilu male vrednosti je bilo 19. 2. 2025 objavljeno na Portalu javnih naročil, pod št. objave JN001035/2025-SL1/01; naročnik je zatem objavil še pet popravkov.
Naročnik je 24. 3. 2025 na Portalu javnih naročil objavil »Odločitev o oddaji javnega naročila«, št. 430-17/2024-17, s katero je predmetno naročilo oddal vlagatelju. Dne 31. 3. 2025 je naročnik na Portalu javnih naročil objavil »Spremembo odločitve o oddaji javnega naročila«, št. 430-17/2024-24, s katero je prejšnjo odločitev spremenil in kot nedopustne zavrnil vse prejete ponudbe; naročnik je še navedel, da bo po pravnomočnosti te odločitve izvedel nov postopek v skladu z Zakonom o javnem naročanju (Uradni list RS, št. 91/2015 s sprem.).
Vlagatelj je 7. 4. 2025 pravočasno vložil zahtevek za revizijo, s katerim predlaga, naj se zahtevku za revizijo ugodi, razveljavi odločitev o neoddaji javnega naročila ter se mu povrne priglašene stroške pravnega varstva.
Naročnik je zahtevek za revizijo s sklepom z dne 16. 4. 2025 zavrnil kot neutemeljenega.
Naročnik je Državni revizijski komisiji 17. 4. 2025 odstopil dokumentacijo o postopku javnega oddaje naročila in dokumentacijo o predrevizijskem postopku.
Vlagatelj je z vlogo z dne 17. 4. 2025 umaknil zahtevek za revizijo in zahteval povračilo polovice vplačane takse.
ZPVPJN v tretjem odstavku 18. člena določa, da Državna revizijska komisija v primeru, kadar vlagatelj zahtevek za revizijo umakne, v treh delovnih dneh od prejema umika zahtevka izda sklep o ustavitvi revizijskega postopka, če še ni sprejela odločitve iz tretjega ali četrtega odstavka 31. člena ali prvega odstavka 39. člena ZPVPJN. Če je Državna revizijska komisija že odločila o zahtevku za revizijo, se umik zahtevka šteje za brezpredmeten.
Ker je vlagatelj zahtevek za revizijo umaknil pred sprejemom odločitve Državne revizijske komisije iz tretjega ali četrtega odstavka 31. člena ali prvega odstavka 39. člena ZPVPJN, je Državna revizijska komisija revizijski postopek postopka oddaje konkretnega javnega naročila na podlagi tretjega odstavka 18. člena ZPVPJN ustavila.
Državna revizijska komisija bo o vlagateljevi zahtevi za povračilo polovice vplačane takse odločila v skladu z določili 72. člena ZPVPJN.
S tem je utemeljena odločitev Državne revizijske komisije iz izreka tega sklepa.
Pravni pouk: Zoper to odločitev upravni spor ni dovoljen.
Predsednik senata:
Andraž Žvan, univ. dipl. prav.,
član Državne revizijske komisije
Vročiti:
- vlagatelj,
- naročnik,
- Republika Slovenija, Ministrstvo za javno upravo.
V vednost:
- oddelek za splošne, pravne, finančne in kadrovske zadeve.
Vložiti:
- v spis zadeve, tu.